Thursday, February 24, 2011

...think again....

* 1st story*

there are many things was happened to me today....the experienced was gave me a lots of lesson...it's make me to think again what i was done...

sometimes, we know people surrounding us love ourself...then,  they want to correct us...but, why this heart susah tok accept ek?? until i hurt my colleague feeling...i'm so sad...apalah hatinie..nape tadi mesti nk terasa..patotnya take it easy sudahlah...kan sekarang dah susah...susah hati...

to the person that i hurt today..i'm sorry..to cik puteri...sorry so much...

jgn ikut kata hati...betollah kata-kata itu..think twice before u act...i should apply it...now, i really regret it...

* next story*

trust...boley k kita percaya semua org?? i'm the one yg susah nk trust people...but, perkara harinie uat saye terfikir semula kenapa kita xley nk letakkan kepercayaan pada seseorg...is it becoz somebody pernah betrayed saye dulu ek...entahlah..tapi, selepas harinie, saye kena fikir dan nilai siapa yang perlu dipercayai atau siapa yg x...

lw percaya susah, xpercaya pown susah..so, i decide to percaya tapi bkn 100% and mesti ada sedikit keraguan...hehehe

* additonal story*

love...org kate first love susah nk lupe...betol k??aq memang xder jawapan tu....coz lw tanye aq, semua cinta tak kiralah pertama, kedua and so on, memang susah nk lupa...hahaha...
Tapi, when i'm think again, why saye kena bercinta banyak kali??sekali je xley k??

sekarangnie, the answer i got about love is..Love ALLAH and rasulullah is the best...next, love my mom, dad, family and my job....

*think make me can realise my mistake and make me more matured...Thank to ALLAH coz give me this opportunities*

No comments:

Post a Comment